کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
27
کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ، یک کرم رنگی بسیار فشرده است که به طور موثری جای جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می دهد. شاید در نگاه اول کانسیلر شباهت زیادی به کرم پودر داشته باشد اما کاور بیشتری نسبت به کرم پودر داشته و لک هایی را که کرم پودر نمی پوشاند را به خوبی کاور می کند‌

کانسیلر مایع چیست

کانسیلر مایع متنوع ترین نوع کانسیلر می باشد زیرا پوشش دهی زیادی داشته و برای انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب است. استفاده از این نوع کانسیلر بسیار آسان است. اگر برای پوشاندن جوش ها به دنبال کانسیلری هستید که حالت کیکی روی صورت نداشته باشد و منافذ را نیز نبندد کانسیلر های مایع بهترین گزینه هستند. همچنین برای پوشاندن چین و چروک ها می توانید از کانسیلر مایع استفاده کنید. کانسیلر مایع جی سی ام یکی از برندهای معتبر در بین محصولات آرایشی ست.

مزایای استفاده از کانسیلر چیست؟

1. محو کردن خطوط ریز و چین و چروک
2. کانتور صورت برای برجسته سازی نقاط صورت
3. پوشاندن تیرگی اطراف چشم
4. برجسته کردن استخوان گونه، ابرو، پل بینی و بالای لب
5. پوشاندن لک ها و جوش های پوست
6. ماندگاری بیشتر لوازم آرایشی مانند سایه چشم و رژلب که پس از کانسیلر استفاده می شوند.

انتخاب کانسیلر مناسب رنگ پوست:

پوست‌های روشن: برای پوست‌های روشن، کانسیلرهایی با تن روشن و متمایل به صورتی یا هلویی مناسب هستند. این رنگ‌ها به خوبی با رنگ طبیعی پوست هماهنگ شده و نواقص آن را پنهان می‌کنند.

* پوست‌های تیره: برای پوست‌های تیره، پوشاننده هایی با تن طلایی، کاراملی یا قهوه‌ای روشن ترجیح داده می‌شوند. این رنگ‌ها به پوست حالت طبیعی و یکدست می‌بخشند.
* پوست‌های گرم: افراد با پوست گرم باید به دنبال کانسیلرهایی با تناژ طلایی یا هلویی باشند. این رنگ‌ها با گرمای طبیعی پوست هماهنگی دارند.
* پوست‌های سرد: برای پوست‌های سرد، کانسیلرهایی با تن صورتی یا بژ مایل به قرمز مناسب هستند. این رنگ‌ها به پوست سرد جلوه‌ای طبیعی و درخشان می‌بخشند.
* پوست‌های متوسط: پوست‌های با تناژ متوسط می‌توانند از محصولاتی با رنگ های متعادل و نه خیلی گرم و نه خیلی سرد، مانند بژ ملایم یا هلویی استفاده کنند.

به طور کلی رنگ کانسیلر برای پوست سبزه محدودیتی ندارد و استفاده از اغلب رنگ ها برای این پوست، نتیجه ای مطلوب به همراه دارد.

ادمین آسازون
جمعه، 31 فروردین


مطالب مشابه
راهنمای انتخاب بهترین کانسیلر  کانسیلر

خیلی از افراد زمان خرید کانسیلر از مغازه ها و فروشگاه های اینترنتی به دلیل وجود انواع زیادی از این محصول آرایشی دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند به چه نکاتی باید دقت کنند و به همین خاطر دچار پشیمانی از خرید این محصول می شوند. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نکاتی قبل از خرید کانسیلر بپردازیم.

ادمین آسازون

۱ هفته پیش

معرفی کانسیلر مایع GCM - پوستی یکدست با کانسیلر فول کاور GCM کانسیلر

کانسیلر مایع GCM محصولی مناسب برای پوشاندن تیرگی ها، اصلاح عیوب و روشن کردن پوست است. کانسلیر فول کاور GCM با اینکه بافت بسیار سبکی دارد، دارای پوشانندگی بسیار بالا است و به خوبی حلقه های سیاه دور چشم و چین و چروک های اطراف چشم را به حداقل می رساند.

ادمین آسازون

4 ماه پیش

دیدگاه شما

متن نظر شما(اجباری)*